آشنایی با شهرهای زیبای در ارتفاعات ایتالیا




 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با شهرهای زیبای در ارتفاعات ایتالیا

 

یکی از کشورهای جهان که همیشه جزو مقاصدی بوده است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی داشته است، کشور ایتالیا می باشد. این کشور با داشتن طبیعت های منحصر به فرد خود باعث می شود گردشگران را به خود جذب کند. نکته ی جالبی که درباره این کشور وجود دارد این است که بعضی از شهر های ایتالیا بر فراز ارتفاعات و روی تپه ها واقع شده اند که بسیار جالب و دیدنی می باشند. کشور ایتالیا در جنوب قاره اروپا قرار دارد. پایتخت ایتالیا شهر رم می باشد. این کشور بسیار زیبا و سرسبز از شبه جزیره ایتالیا و جزیره های سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه به وجود آمده است. طبیعت زیبای ایتالیا همیشه زبان زد همه ی گردشگرانی که با تور ایتالیا یا با خرید بلیط خارجی  به ایتالیا رفته اند، بوده است. در کشور ایتالیا برخی از شهر ها وجود دارند که بر روی تپه ها ساخته شده اند که در بین مسافران بسیار محبوب هستند. دراین مقاله با شهرهای ایتالیا که در مکان‌های مرتفع قرار دارند آشنا خواهیم شد. همراه به سام سیر باشید.

 

 

دریافت ویزا ایتالیا برای ایرانیان

 

برای سفر به ایتالیا به مجوز ورود یا همان ویزا از نوع شنگن نیاز داریم. مدارکی چون بلیط رفت و برگشت، رزرواسیون هتل و توانایی پرداخت هزینه‌های سفر نمونه‌ای از مدارک ضروری است که به سفارت ارسال می‌شود. شرکت توریستی سام سیر متخصص در زمینه اخذ ویزا اروپا هم می‌باشد.

 

 

شهر روکاسکالگنا در ایتالیا

 

شهر روکاسکالگنا شهری است بر روی تپه هایی که سه ساعت با رم فاصله دارد. این شهر بسیار کوچک است و 455 متر بالاتر از سطح دریا می باشد. بر روی تپه ی این روستا قلعه ای وجود دارد که بسیار قدمت دار و تاریخی می باشد. این قلعه از برج مراقبت نیز برخوردار است که همچنان خرابی های آن در بین انبوهی از گیاهان سرسبز، گردشگران را به خود جذب می کند.

 

 

شهر اوربینو در ایتالیا

 

 این شهر تاریخی و متروکه در ناحیه مارکه در جنوب غربی پزرو واقع شده است. این مکان از لحاظ فرهنگی و تاریخی جزو میراث فرهنگی یونسکو جهانی می باشد. اینجا علاوه بر اینکه گردشگران را به سوی خود جذب می کند، هنرمندان و محققان زیادی را نیز به خود جذب کرده است. این شهر فقط 2 ساعت با بولونیا فاصله دارد. 

 

 

شهر سیویتا دی باگنورجیو در ایتالیا

 

 

یکی دیگر از شهر های ایتالیا که در ارتفاعات می باشد، شهر سیویتا دی باگنور جیو می باشد. این شهر زیبا در استان ویتربو در مرکز ایتالیا و شمال شهر رم واقع شده است و با روم 2 ساعن فاصله دارد. این شهر بسیار کوچک و با شکوه به خاطر حادثه ی زلزله و فرسایش خاک، بسیار از مکان های خود را از دست داده است. اما با این وجود این شهر در بین گردشگران بسیار محبوب است و سالانه افراد زیادی با تور ایتالیا یا خرید بلیط خارجی ایتالیا به این کشور سفر می کنند تا از این شهر با شکوه دیدن کنند.

 

 

شهر اریک  در ایتالیا

 

 این شهر تاریخی در استان تراپانی در سیسیل ایتالیا واقع شده است و فقط 1 ساعت و نیم با پالرمو فاصله دارد.اریک تقریبا 750 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده. در قسمت های مختلف این شهر ماشین های کابلی برای گشت و گذار و رفت آمد وجود  دارد که علاوه بر راحتی گردشگران موجب لذت بردن از طبیعت اطراف نیز می شوند. بنابراین اگر بلیط خارجی ایتالیا تهیه کردید و یا با تور ایتالیا به این کشور سفر کردید، حتما از این منطقه توریستی دیدن کنید و لذت ببرید.

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو